Τρίτη 31 Ιουλίου 2018


Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ
Στο ΜΑΤΙ συνέβη μια τραγωδία. Είναι αναμφισβήτητο, έγιναν τραγικά λάθη στην αντιμετώπιση της κατάστασης από κακή εκτίμηση αλλά και από το ότι υπήρχε η φωτιά στην ΚΙΝΕΤΑ και που μάλιστα είχε γίνει κάποια επιτυχής αντιμετώπιση. Είμαι κάθετα αντίθετος στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για πολλούς λόγους. Αδυναμία αντιμετώπισης προβλημάτων, παρά φύση συνεργασία Αριστεράς και άκρας Δεξιάς, άγνοια διοικήσεως, γίνονται συνέχεια γκάφες που δε θα τις έκανε η 12 χρόνη εγγονή μου (όταν διαπίστωνα γκάφα από κυβερνητική άποψη την ρωτούσα και μου απαντούσε σωστά. Στεκόταν μπροστά μου και της λέω γύρνα 360 μοίρες. Πήρε στροφή και ξαναγύρισε μπροστά. Με ρώτησε γιατί και της είπα ήθελα να δω πόσο καλός ήταν ο δάσκαλός της, δεν την έπεισα). Οι άνθρωποι δεν έχουν πείρα διοικήσεως, αμφιβάλω αν μπορούν να κουμαντάρουν και τα σπίτια τους ακόμη. Ο Τσιπρας και οι συν αυτώ πρέπει κατά την άποψή μου να εξαφανιστούν πολιτικά κυρίως για την ψηφοθηρική λαϊκίστικη και διχαστική πολιτική. Από κει και πέρα πρέπει να είμαστε δίκαιοι, η κυβέρνηση, η κάθε κυβέρνηση, δεν έχει δυνατότητα να αντιμετωπίσει μια τόσο μεγάλη θεομηνία. Η γνώμη μου είναι ότι την ευθύνη της απομάκρυνσης του πληθυσμού την είχαν η περιφερειάρχης, οι διοικητές αστυνομίας και πυροσβεστικής και οι δήμαρχοι. Θα έπρεπε σε σημαντικά θέματα να υπάρχουν ανεξάρτητες αρχές που να μην ορίζονται μέλη των πολιτικά, αποτυχημένα και ανίκανα πρόσωπα. Όταν εκδηλώθηκε η φωτιά βρισκόμουν στη Δροσιά, στη δυτική πλευρά της Πεντέλης Διονύσου. Το οικόπεδό μας έχει 18 τεράστια πεύκα, ένα έχει περίμετρο 6 μέτρα. Πάντα όταν ακούω φωτιά στο Βουτζά ανησυχώ μήπως η φωτιά έρθει στο Διόνυσο και κατέβει κάτω. Ηξερα ότι ήταν δυτικοί άνεμοι και όταν στο ραδιόφωνο άκουσα ότι η φωτιά πάει προς Διόνυσο παραξενεύτηκα πως είναι δυνατόν σκέφτηκα να πηγαίνει ανάποδα στον αέρα. Τελικά πήγε ανατολικά με τους δυτικούς ανέμους και μοιραία οδηγήθηκε στη θάλασσα στο ΜΑΤΙ. Απορώ πως δεν το είδαν οι αρμόδιοι έγκαιρα, τόσο άσχετοι είναι;;

Βασικό ρόλο στην τραγωδία έπαιξε η άναρχη δόμηση της περιοχής. Εχω την εντύπωση ότι η περιοχή μοιράστηκε περί το 1950-60 από μεγάλους κτηματίες σε μικρά αγροτεμάχια 250, 300 μ2 με μικρούς δρόμους 5-6 μέτρων. Η οικοδόμηση κυρίως έγινε με νόμο της χούντας που επέτρεπε λυόμενα 50 μ2 σε αγροτεμάχια. Στη συνέχεια προσέθεσαν, αυθαίρετα, οι κάτοχοι και άλλα μ2 και επένδυσαν με πέτρα τα ξύλινα κτίσματα. Η συνέπεια ήταν πλέον νομοτελειακή. Τώρα η πολιτική εκμετάλλευση από την αντιπολίτευση είναι απαράδεκτη. Αλλά και η αντιμετώπιση από την κυβέρνηση εντελώς βλακώδης.
Και τι μπορεί να γίνει. Είμαι 85 και δε βλέπω να προλαβαίνω να δω κάποια αλλαγή. Ο Ανδρέας μπορούσε να κάνει αλλαγή δεν το έκανε μοίρασε λεφτά, δανεικά πάντα, για ψηφοθηρία. Ο Κωστάκης πήρε και αυτός δάνεια και είναι κύριος υπεύθυνος της κρίσης, αυτός θα ανασυγκροτούσε το κράτος. Ο Τσίπρας υποσχέθηκε, υποσχέθηκε και τελικά τα ξέχασε όλα μεγαλώνει το κράτος για ψηφοθηρικούς λόγους, να μη βολευτούνε και τα δικά τους παιδιά που ο παππούς τους ήταν εξορία;;. Και το περίεργο;;; είναι ότι δε θέλει να ανακατέψει τον Κωστάκη και πιθανόν να τον προτείνει, άμα λάχει, και πρόεδρο δημοκρατίας για λόγους πάλι μικροπολιτικής. Και ο Μητσοτάκης ίσως γίνει πρωθυπουργός για κανένα δυο χρόνια μέχρι να τον κατεβάσουν οι Σαμάρο Καραμανλήδες. Τι να πει κανείς υπάρχει λύση;;;. Το 1940 γνώρισα στους Λάκκους την προγιαγιά μου 92 χρόνων τότε, τη μάνα του στρατηγού Μάντακα, κόρη του Παπά Καβρούλη οπλαρχηγού. Στα 1866 , 18 χρόνων, ντυμένη ανδρικά πολέμησε με άλλες 20 Λακιώτισες τους Τούρκους. Το 1941 μου έλεγε και τσοι Γερμανούς θα τσοι διώξουμε όπως διώξαμε τσοι Τούρκους. Και επίσης μου έλεγε, ήμουν τότε 7-8 χρόνων, τα θυμάμαι όμως, μεταξύ των άλλων: Ετσα κερατά λαός ετσά κερατά βασιλιάς, ούλοι οι χοίροι την ίδια μούρη έχουνε. Μέχρι που πέθανε στα 94 της φορούσε ανδρικά στιβάνια, της είχαν μείνει έπαθλο από τις μάχες με τους Τούρκους. Η εκτίμηση όλων στις γυναίκες αυτές ήταν αμέριστη από όλους ανεξαιρέτως και τις θεωρούσαν ισότιμες.
Υπάρχει άραγε λύση στο θέμα της οργάνωσης του κράτους;. Πολύ δύσκολο. Για να ισορροπήσει η κατάσταση πρέπει να σταματήσει η διχόνοια, το ρουσφέτι και ο λαϊκισμός. Πως μπορεί να γίνει; ίσως αν γινόταν μια κυβέρνηση τεχνοκρατών με υποστήριξη των δύο κύριων κομμάτων εξ αρχής με διάρκεια δυο ετών και με εντολή μείωση του κράτος στο ελάχιστο, εφαρμογή αυστηρά των νόμων (όπως ο αντικαπνιστικός πχ sic), μείωση της φορολογίας σε λογικά επίπεδα αλλά και εξοντωτικές ποινές στους παραβάτες. Εκλογές υποχρεωτικά κάθε τέσσερα χρόνια. Βουλή με 150 έδρες, μόνο 2-3 βουλευτικές περίοδοι για κάθε βουλευτή και δήμαρχο, συνταξιοδότηση από την ιδιωτική του εργασία, επιλογή προέδρου από την τρέχουσα βουλή ή εκλογή από το λαό ενός των προτεινομένων από τη βουλή. Ισως, λέω ίσως να γίνει σιγά σιγά μια στροφή σε ευρωπαϊκή νοοτροπία. Είναι άδικο στο καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη να είμαστε στα χάλια που είμαστε. Οι Ελβετοί π.χ. είναι καλύτεροι από εμας;;; από όλες τις απόψεις.
Η οικογένειά μου και εγώ προσωπικά έχουμε περάσει πολλές δυσκολίες εξ αιτίας του διχασμού. Πολλοί συγγενείς και φίλοι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι φυλακίστηκαν ή εξορίστηκαν. Συνεχώς βρισκόμουν καταδιωγμένος λόγω αριστερών φρονημάτων της οικογένειας. Στα μικρά μου χρόνια δυο φορές έγιναν απόπειρες δολοφονίας του πατέρα μου και ήμουν δίπλα του, στο πανεπιστήμιο δεν μου επετράπη να δώσω εισαγωγικές (1953) γιατί δεν είχα πιστοποιητικό κοινωνικών … φρονημάτων!!! Στο στρατό σκαπανέας χωρίς όπλο αν και ήμουν απόφοιτος του ΕΜΠ πολιτικός μηχανικός. Άλλο τώρα αν μου ανέθεσαν τη διάνοιξη του δρόμου των Τεμπών, σαν στρατιώτης μηχανικός, γιατί κανείς αξιωματικός μηχανικός δεν αναλάμβανε. Στον ΟΤΕ διορίστηκα 1961 αλλά δεν είχα πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης. Αλλά και στη μεταπολίτευση επί Ράλλη ξαφνικά μου απαγόρευσαν να επισκέπτομαι την κατασκευή κτιρίων σταθμών ασυρμάτου στα βουνά και νησιά γιατί λέει ήταν αρμοδιότητας ΝΑΤΟ και κείνες τις μέρες είχαμε φιλοξενήσει στο σπίτι μας τον αδελφό του πεθερού μου που είχε επαναπατρισθεί από την Τασκένδη. Είχε πάει σαν αξιωματικός του Δημοκρατικού στρατού… Ημουν ήδη στο τελευταίο έτος σπουδών 44 ετών και για Μηχανολόγος μηχανικός. Αντέδρασα έντονα. Ήθελαν να πηγαίνουν τα έγγραφα κατ ευθείαν στους …. νομιμόφρονες υφισταμένους μου, δεν το επέτρεψα. Ηξεραν ότι ο Μαυρογένης ήταν «τρελός Κρητικός». Ζήτησα αντικατάστασή μου και εξάμηνη εκπαιδευτική άδεια. Φοβήθηκαν και με αποκατέστησαν. Και την ίδια εποχή, 1975, ένας πολύ φίλος είχε αδελφό προϊστάμενο ασφαλείας στο παράρτημα της γειτονιάς μου. Πήγαμε μαζί στο δωμάτιο με τους φακέλους που έκαψε αργότερα ο Αντρέας, βρήκε το φάκελό μου. Μου λέει δεν υπάρχει τίποτα σε βάρος σου, αλλά ρε παιδί μου διάβαζε την ΑΚΡΟΠΟΛΗ μην παίρνεις το ΒΗΜΑ όλες τα ίδια λένε!!!. (επί μεταπολίτευσης έτσι). Οι φάκελοι για εύκολη ανάγνωση από τα αστυνομικά όργανα είχαν στο τελευταίο εξώφυλλο μια, δυο, τρεις ή καθόλου διαγώνιες γραμμές. Ετσι ο αρμόδιος έβλεπε αμέσως την κατάσταση νομιμοφροσύνης (χωρίς γραμμή νομιμόφρων, μια αδιευκρίνιστος, δυο αριστερός χωρίς δράση τρεις κομουνιστής, εγώ είχα δύο), Και ήρθε και ο Αντρέας το 1981 και έκαψε τους φακέλους και τι μαυτό;; Προσπάθησαν πλέον οι πρασινοφρουροί να καταλάβουν εκτός από την κυβέρνηση … και την εξουσία!!! Καλή ώρα σαν και τώρα. Με έβαλαν 1980, επί ΝΔ, προϊστάμενο επιβλέψεως στο Διοικητικό Μέγαρο (ΔΜ) του ΟΤΕ, το μεγαλύτερο κτίριο των Βαλκανίων, δεν αναλάμβανε κανείς άλλος. Στη συνέχεια 1981-83 πιεζόμουν από την τότε διοίκηση ΠΑΣΟΚ, μπατζανάκης του Ακη ο διοικητής, να συνυπογράψω πρόσθετη δαπάνη στον εργολάβο, για αλλαγές, 110 εκατομμυρίων δραχμών. Εγώ εισηγήθηκα 10 εκατομμύρια. Λίγο αργότερα αντικαταστάθηκα, ο εργολάβος πήρε 110 εκατομμύρια και η εισήγησή μου, επεστράφη στον διάδοχό μου να μελετηθεί ξανά. Την ίδια εποχή ο μπατζανάκης είχε βγάλει άδεια οικοδόμησης βίλας πολλών μ2 με υπογραφή μάλιστα της μελέτης από αρχιτέκτονα που είχε προσλάβει, για λογαριασμό του ΟΤΕ, στο προσωπικό του γραφείο!!! και ο οποίος παραιτήθηκε όταν εξεδίωξε το διοικητή, ο γνωστός, υποδιοικητής, Θ. Τόμπρας. Και αυτές τις καταστάσεις θέλει τον 21ο αιώνα να επαναφέρει ο Τσίπρας. Πολλές φορές προβληματίστηκα γιατί δωροδοκούνται οι άνθρωποι. Εχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν δυο κατηγορίες. Πρώτοι οι μη έχοντες οικονομική ανάγκη αλλά το κάνουν λόγω ελλείψεως αρχών και προσπόρισης εύκολου πλούτου. Δεύτεροι οι έχοντες ανάγκη και υποχρεώσεις πχ ένα άρρωστο παιδί, ένα παιδί που θέλει να σπουδάσει και δεν έχεις τη δυνατότητα να το χρηματοδοτήσεις. Η κατηγορία αυτή μου είναι συμπαθής. Επειδή προέρχομαι από οικογένεια με σαφείς αρχές δημοκρατίας και εντιμότητας, οπλαρχηγοί πολεμιστές κλπ, δεν υπήρχε περίπτωση να τους προδώσω, προσπάθησα εργαζόμενος παράλληλα με τον ΟΤΕ και σαν ελεύθερος επαγγελματίας να έχω τέτοια οικονομική άνεση ώστε να μην έχω ανάγκη. Ετσι στην υπηρεσία δεν εντάχθηκα σε κανένα κόμμα, οι δεξιοί με θεωρούσαν κουμουνιστή οι αριστεροί χουντικό και οι κεντρώοι τρελό. Στην υπηρεσία κτιρίων του ΟΤΕ που υπηρέτησα 25 χρόνια υπήρχε παράδοση εντιμότητας Ολοι οι διατελέσαντες διευθυντές ήταν υπόδειγμα σωστού επιστήμονα αλλά και σωστού ανθρώπου (Ταζεδάκης, Κόρτζας, Χρύσης, Βουζαράς). Φρονώ ότι η οικογενειακή παράδοση παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των απογόνων μας. Όλα τα κόμματα έχουν ευθύνη για την κατάσταση. Στη μεταπολίτευση ήταν να πάρουμε 10 μηχανικούς. ήμουν αναπληρωτής πρόεδρος του τότε διευθυντή. Ο διευθυντής, μου ανέθεσε να κάνω τον έλεγχο γιατί είχε προβλήματα υγείας και δεν του επέτρεπε ο γιατρός να κουράζεται. Από 120 υποψηφίους είχα εγκρίνει τους 9 στους 10. Ξαφνικά έρχεται ο διευθυντής και μου λέει πήγαινε να ξεκουραστείς να εξετάσω και εγώ κανένα. Ο δέκατος που προσελήφθη δε δούλεψε ποτέ και ήταν ο πρόεδρος της ομάδας του συλλόγου μας που πρόσκειτο στο ΚΚΕ! Μέγας είσαι κύριε δε θα τον είχα εγκρίνει ποτέ. Δε φταίνε όλοι λοιπόν;; Είχα θέσει θέμα δε θα δεχτώ μηχανικό στην υπηρεσία μου που δεν έχω εγκρίνει την πρόσληψή του. Ήξεραν ότι θα γινόταν θέμα αν μου έφερναν άχρηστους, όλοι με θεωρούσαν ιδιόρρυθμο που όμως μπορούσε να κάνει οτιδήποτε που δεν μπορούσαν να κάνουν άλλοι. Πχ βρισκόμουν σε συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου και έπεφταν τα φώτα άναβε ο διοικητής τον αναπτήρα με κοίταζε, δέκα μηχανολόγοι παρόντες πολιτικός εγώ, μου έδινε τον αναπτήρα και περίμενε είχα προληπτικά κατσαβίδι και συρματάκια στην τσέπη πήγαινα στον πίνακα και ερχόταν το φως. Χαλούσε το εκτυπωτικό με κοίταζε ερωτηματικά. Το άνοιγα το έβαζα σε λειτουργία. Στα 45 με έβαλαν δύο χρόνια στη συντήρηση κτιρίων και μηχανημάτων υφιστάμενοι μόνο μηχανολόγοι. Κάποτε είπα κάτι με φώναξε ο σύλλογος και μου ζήτησε να μην ανακατεύομαι σε μηχανολογικά θέματα αφού ήμουν πολιτικός μηχανικός. Τσατίστηκα, μ έπιασε το Λακκιώτικο πήγα έδωσα κατατακτήριες στους Μηχανολόγους (40 υποψήφιοι για τρεις θέσεις) ήρθα δεύτερος και σε τρία χρόνια πήρα το δίπλωμα και τώρα μπορούσα να μιλάω!!! Θέλετε κι άλλα Ο Θεοδόσης Τάσιος, καθηγητής μπετόν του ΕΜΠ, δήλωσε στην τηλεόραση ότι ο Πρωθυπουργός πέρασε το μάθημα με το δημοκρατικό πενταράκι …. κατόπιν τηλεφωνήματος του Κωνσταντόπουλου μπαμπά ντε της Ζωής!!! (έχω έρθει και με αυτόν σε προσωπική σύγκρουση αλλά τι να τα λέω όλα). Στο ΔΜ του ΟΤΕ είχα ένα υφιστάμενο που διόρισε την κόρη του στον εργολάβο. Του είπα ή θα φύγει η κόρη του από τον εργολάβο ή θα φύγει αυτός από την υπηρεσία μου. Ειχα ένα πολιτικό μηχ/κό, θα το διαβάσει, ερχόταν καθυστερημένος κάθε μέρα, τον φώναξα δεν έγινε τίποτα, τον κάλεσα σε απολογία τίποτα, δεν την προχώρησα τον αποδέχτηκα και μέσα μου έλεγα και εγώ το ίδιο θα έκανα!!! Ήταν τρελός και αυτός, κάποια στιγμή δεν ξέρω γιατί πήρε κι αυτός και το δίπλωμα του Μηχανολόγου. Υπήρχε και ένας άλλος με αντικατέστησε για μια βδομάδα και υπέγραψε χαριστική πράξη στον εργολάβο ενώ είχα πει ότι δε θα υπογραφεί τίποτα ενόσω θα λείπω. Εγινα έξω φρενών τον φώναξα και του είπα αν δεν μετατεθεί σε τρεις μέρες θα τον καλέσω σε απολογία και θα τον τιμωρήσω. Εφυγε 1981 επί ΝΔ. Ηταν στέλεχος της ΝΔ και τότε ο εργολάβος πρόσκειτο στην ΝΔ. Αργότερα ο εργολάβος έγινε ΠΑΣΟΚ, λογικό το βρήκα, αυτή είναι η δουλειά του. Κάποια μέρα βρέθηκα σε γραφείο εργολάβου και είδα στα πρόχειρα βιβλία εγγραφές ποσών με κόκκινο, μπλε και πράσινο μολύβι. Ρώτησα το λογιστή του γιατί και η απάντηση: Α είναι κουπόνια κομμάτων. Και ο νοών νοείτω. Αυτή η κατάσταση συνεχίζεται. Το 1987 μπορούσα να φύγω από τον ΟΤΕ είχα δικαστικά πάρει το βαθμό του διευθυντή και μπορούσα να φύγω στα 25 χρόνια υπηρεσίας. Είμαστε περίπου 110 οι δικαιωθέντες από το εφετείο. Οι 68 ήταν ΝΔ και έγινε δεκτή η απόφαση από τη διοίκηση επί ΝΔ οι υπόλοιποι 40 ΠΑΣΟΚΟΙ τακτοποιήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ. μόλις ήρθε. Ο ένας είχε συνταξιοδοτηθεί της ΝΔ αλλά δεν είχε ενδιαφέρον πια για τον ΟΤΕ και έμεινα μόνο εγώ!!! Στους 110. Παρέπεμψαν την περίπτωσή μου στον Αρειο Πάγο, εμ δεν ανήκα σε κανένα κόμμα και ήμουν και ασυμβίβαστος. Είχα φύγει από το ΔΜ μου είχε ανατεθεί το γραφείο αγοράς οικοπέδων! Μεσίτης με δυο διπλώματα και κάμποσα σεμινάρια στους υπολογιστές το 1983, αλλά είχα πολύ καλή σχέση με τον υποδιοικητή Τόμπρα ο οποίος είχε βοηθηθεί από εμένα στην εκδίωξη του προηγούμενου διοικητή. Πήγα σε αυτόν έξαλλος . Εδωσε άμεσα εντολή να αποσυρθεί η προσφυγή και να πάρω οριστικά το βαθμό του διευθυντή για να μπορέσω να φύγω από τον εναγκαλισμό του κράτους όπως έγραψα στην παραίτησή μου. Τέτοια ήταν η μανία εναντίον μου που ο Μαντέλης , ο γνωστός που πήρε τα μάρκα … ντε και έφαγε 5 χρόνια με αναστολή … του κάνανε τα μούτρα κρέας, α ρε γιαγιά καλά τα έλεγες, ούλοι οι χοίροι έχουνε την ίδια μούρη, ώστε στην πράξη αποσύρσεως της προσφυγής και αποκατάστασής μου γράψανε, αν είναι δυνατόν, ότι γίνομαι διευθυντής αλλά θα πρέπει άμεσα … να παραιτηθώ από τον ΟΤΕ. Αυτό είναι το ελληνικό κράτος …διαχρονικά. Και όταν πια έφυγα σαν διευθυντής και τους έγραψα ένα γράμμα που του περνούσα γενεές 14, ο Μαντέλης έψαχνε να βρει τρόπο να ανακαλέσει τη συνταξιοδότησή μου και να με στείλει στην επαρχία. Λίγο πριν να φύγω από τον ΟΤΕ ο Τόμπρας είχε προτείνει να πάω σαν Δ/ντης στα συνεργεία του ΟΤΕ στην Καλλιθέα. Η θέση δεν με ενδιέφερε και μάλιστα στην Καλλιθέα που ήταν μακριά από τη Δροσιά. Ηθελα να φύγω από τον ΟΤΕ για να απεγκλωβιστώ από τον εναγκαλισμό του κράτους. Το γεγονός το αναφέρω γιατί συνέβη ένα ευτράπελο. Εκείνες τις μέρες γινόταν ένα σεμινάριo του ΟΤΕ για τους υψηλόβαθμους, Εκεί παραβρίσκονταν και οι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ. Μεταξύ αυτών και ο Ρ.Σ μετέπειτα πολιτευτής και διοικητής του ΙΚΑ. Σε ένα διάλειμμα ακούω σε μια παρέα δίπλα μου το Ρ.Σ. να λέει και ποιος είναι ο Μαυρογένης (που ο Τόμπρας θέλει να τον βάλει στα Συνεργεία, διευθυντή;;) είναι δικός μας;; Τον άρπαξα από το γιακά και του λέω εγώ ρε είμαι ο Μαυρογένης και δεν είμαι κανενός έχω δικό μου κόμμα και τη θέση είπα στον Τόμπρα ότι δεν τη θέλω γιατί φεύγω δε θέλω ούτε να σας βλέπω ούτε να σας ακούω. Στήλη άλατος ο Ρ,

Μπορεί εύκολα αυτό το κράτος να διορθωθεί;;; Τον Αριστείδη, το Θεμιστοκλή δεν τους ξόρισαν, το Σωκράτη;, τον Καποδίστρια δεν τον δολοφόνησαν. Εχω αρχίσει να ξεχνάω κιόλας, λόγω ηλικίας. Μόνο αν γίνουν όλα ιδιωτικά και ελαχιστοποιηθεί το κράτος κάτι θα μπορέσει να γίνει.
Αντε καλό καλοκαίρι. Και αυτό κάτι έχει πάθει τη μια φωτιές την άλλη πλημμύρες τι συμβαίνει;; Αλήθεια για σκεφτείτε να είχε γίνει το ΜΑΤΙ με πρωθυπουργό Μητσοτάκη πανελλαδικά συλλαλητήρια καντέμη να τον ανεβάζουν καντέμη να τον κατεβάζουν, έχει άλλωστε και κληρονομικό τίτλο.

Ενδιαφέρουσα είναι η περίπτωση του στρατηγού Κουμανάκου, που ήταν πρόεδρος της Δ/θνούς  Αμνηστίας  Ελλάδος. Αντιγράφω απόσπασμα που έχω δημοσιεύσει στη διεύθυνση "http://www.hellasdays.blogspot.com/" Στο τέλος του ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ Β.Μ




Ο στρατηγός παλαιότερα ήταν αρχηγός του εκστρατευτικού σώματος της Ελλάδας στην Κορέα, κατά τη διάρκεια του Κορεατικού εμφύλιου.
Κάποια στιγμή, μετά τον Τόμπρα νομίζω, επί ΠΑΣΟΚ, ο Στρατηγός διορίστηκε Διοικητής του ΟΤΕ. Είχα συνταξιοδοτηθεί από τον ΟΤΕ όταν με φώναξε να τον ενημερώσω σχετικά με το Διοικητικό Μέγαρο γιατί διέβλεπε ίντριγκες. Του είπα ότι ήξερα, του είπα ότι με είχαν αντικαταστήσει όταν έκανα εισήγηση στο Διοικητικό συμβούλιο του ΟΤΕ να πάρει ο εργολάβος μόνο 10 εκ δραχμές τότε και όχι 110 εκ που ζητούσε και που τελικά πήρε, για την τροποποίηση των 3000 περίπου παραθύρων γιατί τα προβλεπόμενα από την μελέτη είχαν μειωμένη στεγανότητα. Του είπα ακόμη ότι μετά την αντικατάστασή μου, επεστράφη η εισήγηση στον αντικαταστάτη μου με την προτροπή αν επιμένει η υπηρεσία να την ξαναστείλει στο διοικητικό συμβούλιο, πράγμα που δεν έγινε βέβαια ποτέ!!
Του επέστησα την προσοχή ότι ο κάθε εργολάβος δεν ανήκει παρά στο κυβερνόν κόμμα και ότι πρέπει να προσέχει. Του είπα ακόμη ότι όταν κάνει έγγραφα στον εργολάβο πρέπει να τα βλέπουν οι Νομικές υπηρεσίες του ΟΤΕ για να τον προστατεύουν.
Δυστυχώς δε με άκουσε και κάποια στιγμή που ένα συνεργείο 10 15 εργατών του εργολάβου απεργούσε για πολλές μέρες, θεώρησε ότι ήταν σκόπιμο για να πάρει ο εργολάβος παράταση προθεσμίας. Ετσι την πάτησε, δε ρώτησε κανέναν και έκανε ένα έγγραφο στον εργολάβο ότι αυτός υποκινεί την απεργία και ότι εξ αυτού θα τον κηρύξει έκπτωτο!!. Ένας απλός μηχανικός, αν τον ρωτούσαν θα υποδείκνυε τον κίνδυνο. Η ενέργεια του Κουμανάκου ήταν επικίνδυνη και άσκοπη γιατί τέτοια πράγματα και αν ακόμη είναι υπαρκτά δεν αποδεικνύονται. Ο Κουμανάκος σαν στρατιωτικός και έντιμος άνθρωπος έγραφε αυτά που νόμιζε. Σίγουρα θα νόμιζε ότι πολεμούσε …στην Κορέα!. Ο εργολάβος του έκανε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση  ανώνυμης  εταιρείας πράγμα που επισύρει, λόγω εταιρείας, βαρύτατες ποινές (άρθρο 364 ποιν. Κώδικα), εάν δεν αποδείξει ο κατηγορούμενος το γεγονός. Ο Κουμανάκαος ήταν πλέον Διοικητής στα Ναυπηγεία και με φώναξε στα γραφεία στην Ηλιούπολη στου Μποδοσάκη. Πήγα ήταν και ο Δικηγόρος του, ένας πολύ καλός δικηγόρος. Μου είπαν την υπόθεση και με παρακάλεσε να παραστώ σαν μάρτυρας υπεράσπισης. Τους είπα τι θα κατέθετα και συμφώνησαν.  Και πάμε τώρα στο δικαστήριο. Εκεί κατέθεσα τα εξής: Κα. Πρόεδρε  η αποψή μου επί του κατηγορητηρίου είναι ότι αν κάποιος πει δημοσία ότι οι εργολάβοι δημοσίων έργων είναι κλέφτες  θα υπάρξουν δυο ειδών αντιδράσεις. Οσοι δεν γνωρίζουν προσωπικά τον εργολάβο θα μειδιάσουν, όποιος όμως συνεργάτης του τον γνωρίζει δε θα ασχοληθεί με το θέμα. Ετσι και εδώ ο στρατηγός έκανε πράγματι μια άσκοπη και εσφαλμένη ενέργεια, είναι στρατιωτικός βλέπετε και όχι πολιτικός, η ενέργεια αυτή όμως δεν είχε καμία απολύτως συνέπεια, κατά τη γνώμη μου, για τη φήμη του εργολάβου. Οι άσχετοι που το πίστεψαν δεν ενόχλησαν τον εργολάβο, οι συνεργάτες του εργολάβου μπορεί προς στιγμή να ανησύχησαν αλλά όταν συνάντησαν τον εργολάβο θα κατάλαβαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, επομένως δεν υπήρξε ουσιαστικό πρόβλημα για τον εργολάβο. Τοτε ο Δικηγόρος του εργολάβου ο κ. Κωνσταντόπουλος, ο γνωστός , ειρήσθω εν παρόδω ο πατέρας της Ζωής του ΣΥΡΙΖΑ, σε έντονο ύφος, για να με φοβίσει, προφανώς, μου λέει κ. μάρτυς θέλω ένα ναι ή ένα όχι συκοφαντήθηκε η εταιρία ναι ή όχι (προφανώς αν έλεγα όχι θα μου έκανε μετά την πολύ πιθανή πρωτόδικη  καταδίκη του Κουμανάκου, μήνυση για ψευδορκία για να μην μπορώ να καταθέσω άλλη φορά. Εγώ όμως κάτι τέτοια δεν τα τρώω. Γυρίζω προς την Πρόεδρο και λέω δεν υπάρχει ναι ή όχι περιέγραψα αναλυτικά την άποψή μου. Ο Κωνσταντόπουλος να ωρύεται κ. μάρτυς ναι ή όχι. Γυρίζω προς την πρόεδρο ξανά και της λέω να επαναλάβω την άποψή μου;; Και τότε η πρόεδρος στρέφεται στον Κωνσταντόπουλο και του λέει άλλη ερώτηση κ. Συνήγορε. Δεν έγινε άλλη ερώτηση αλλά διέκοψε η πρόεδρος για δέκα λεπτά τη συνεδρίαση. Στο διάλειμμα αλλά και πριν από τη δίκη συζητούσα … με τους εργολάβους, πιστεύω ότι με εκτιμούσαν μια και δε λαδώθηκα και προχωρούσα τους λογαριασμούς ταχύτατα μέσα στα όρια της σύμβασης, αλλά είχαν ζητήσει εγγράφως τη μετάθεσή μου. Στη συνέχεια της δίκης η πρόεδρος λέει βλέπω στο διάλειμμα και μιλάτε όλοι μεταξύ σας και έχω …μπερδευτεί δεν ξέρω ποιος λέει την αλήθεια. Ο διάδοχός μου στο Δ.Μ. είχε καταθέσει απερίφραστα ότι υπήρξε συκοφαντική δυσφήμιση. Ο Κουμανάκος δικάστηκε 2 μήνες φυλακή για απλή δυσφήμιση και ζήτησε εφέσιμη ποινή για να εκδικαστεί η υπόθεση σε εφετείο (εξάμηνη φυλάκιση). Ετσι και έγινε. Στη συνέχεια οριζόταν δικάσιμη και αναβαλλόταν τη μια λόγω απουσίας κάποιου δικηγόρου την άλλη λόγω ασθένειας του Κουμανάκου.  Αυτό κράτησε τέσσερα πέντε χρόνια ο Κουμανάκος πέθανε και έληξε το θέμα. Ενδιαφέρον είναι ότι κάποια στιγμή, μετά τη δίκη, με φώναξε ο Κουμανάκος στου Μποδοσάκη να με ευχαριστήσει, γιατί η ετυμηγορία μου θεωρήθηκε ουσιαστική για την έκβαση της δίκης. Εκεί με κέρασε με ρώτησε τι παιδιά έχω. Η κόρη μου με μάστερ στα οικονομικά ήταν χωρίς δουλειά ακόμη και ο γιός μου έκανε μάστερ στο Λονδίνο. Τότε μου πρότεινε να διορίσει την κόρη μου στα Ναυπηγεία. Του είπα ότι η κόρη μου θέλει να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα γιατί βλέπει τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα και είναι  άβουλοι ( μα..... είχε πει) και δε νομίζει ότι είναι από τη φύση τους άλλα ότι τους κάνει το σύστημα. Τον ευχαρίστησα και έφυγα για Ανάβυσσο που έκτιζα 14 μικρές εξοχικές μεζονέτες.


Σήμερα διάβασα αυτό που είπε ο Βενιζέλος στην κόρη Κωνσταντοπούλου:
Η κατ' επανάληψη υποβολή της αυτής ερώτησης συνιστά βασανιστήριο, σύμφωνα με τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Η σκόπιμη, καταχρηστική και κατ' επανάληψη υποβολή της αυτής ερώτησης συνιστά βάσανο.
Φοβερή σύμπτωση ε;;;!!!
Ο Κωνσταντόπουλος ήταν η αιτία και δεν ξανα ψήφησα αριστερά. Είναι δυνατόν να είσαι στέλεχος, αρχηγός τότε, αριστερού κόμματος και σαν δικηγόρος να υποστηρίζεις εμπόρους ναρκωτικών, ε τι λέτε;;
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου